7 Ekim 2012 Pazar

Saç Dökülmesine Paydos

Uzun aradan sonra herkese merhaba...
Tatildir, Annemlere ev alma, onları Bursa'ya taşıma, tatil, bayram, okulların açılması derken zaman ne kadar çabuk geçmiş :(  Ne zaman bloga girsem diğer blogları okumaktan yazı yazmaya vakit bulamadım. :)  Umarım düzgün, periyodik olarak yazmayı başarırım.

Biraz reklam gibi olacak ama size kullandığım bir ürünü anlatmak istiyorum.  3-4 aydır inanılmaz saçım dökülüyordu.  Kullanmadığım eczane şampuanı kalmadı desem yeri..  Saçımı ellemeye korkak hale gelmiştim.  Bari saçımı kestireyimde hiç olmazsa taramak zorunda kalmayayım fikri ile kuaföre yollandım.  Kuaförüm saçlarıma kat attı veeee beni aşağıdaki şampuanı ile tanıştırdı.( Schwarzkopf Professional Hair Growth Shampoo)   Saçı dökülenlere şiddetle tavsiye ediyorum.  Şıp diye kesti dökülmeyi.  (Umarım ihtiyacınız yoktur bu arada...........)

Fiyatı 35-40 Tl arası birşey.
Ben vitamin ile desteklemek isterim derseniz onada bir önerim var;
        Inneov Densite 60 Tablet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder